Artykuł sponsorowany
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.
Ładny zapach, porządek i estetyczny wygląd to podstawa wizerunku naszego miejsca noclegowego. Bez względu na to, czy prowadzisz małą agroturystykę, pensjonat czy hotel, aspekty te są brane pod uwagę przez wszystkich klientów i zazwyczaj wpływają znacząco na naszą ogólną ocenę o danej lokalizacji. Wszyscy dzielimy się dziś w sieci naszymi opiniami o pobycie, przypominają nam o tym aplikacje noclegowe oraz wyszukiwarki i zachęcają do podzielenia się naszym zdaniem. Dobre wrażenie jest zatem bardzo ważne – pokój musi podobać się nam już na wejściu, ale być także dokładnie wysprzątany wszędzie tam, gdzie nasze oczy sięgną dopiero przy okazji zmiany garderoby lub brania prysznica.
Renoma naszego miejsca noclegowego zależy od tego, jak widzą nas klienci. Poza recenzjami, które coraz chętniej i częściej udostępniają w Internecie, dzielą się swoimi wrażeniami także ze swoimi znajomymi i rodziną. Przy wystawianiu opinii klienci mają ogólną, wspólną tendencję, by szybciej i obszerniej dzielić się wiadomościami, które nie są pozytywne. Jeśli pobyt przebiega poprawnie, często zapominamy o wystawieniu oceny, wtedy, gdy spotykają nas przykre niespodzianki, niemal zawsze opiszemy to na stronie pensjonatu czy hotelu, ostrzegając przed nieudanym pobytem innych. Dlatego tak istotne jest, by zarządzając miejscem noclegowym, sprawy porządku i higieny zawsze stawiać na pierwszym miejscu.
W celu ułatwienia sobie tego zadania wszystkie prace porządkowe powinny przebiegać według ustalonego z góry schematu i dokładnych wytycznych – to po pierwsze ułatwi Ci nadzorowanie wykonywania obowiązków, ale też ułatwi pracę pracownikom, którzy dostaną jasne polecenia i nie będą marnować czasu na nieskoordynowane aktywności. Bardzo ważne jest pierwsze wrażenie, jakie robi lokal – goście powinni zawsze zastać lśniące stoły, świeżą pościel, nienaganny wygląd wykładziny, a wszystkiemu winien towarzyszyć ładny zapach. Każda powierzchnia powinna być czyszczona środkiem o odpowiednich właściwościach. Z łatwością dopasujesz wszystkie niezbędne Ci produkty dzięki ofercie hurtowni środków czystości i artykułów higienicznych Higiena24.com. Duży wybór, konkurencyjne ceny i terminowość dostaw ułatwią prowadzenie każdego pensjonatu.
Najbardziej wrażliwym miejscem są łazienki, muszą być one zawsze perfekcyjnie czyste, by goście mieli pełen komfort korzystania z nich. W sklepie online Higiena24.com możesz wybierać spośród bogatej oferty płynów do czyszczenia łazienek, a także produktów do mycia. Bazowym wyposażeniem łazienki jest oczywiście skutecznie myjące mydło w pianie oraz miły w dotyku papier. Mydło w panie sprawdza się w pensjonacie każdej wielkości, ze względu na łatwość uzupełniania, higienę dozowania oraz ekonomiczność użycia. Koszt ich u zużycia jest około 30% mniejszy niż mydła w płynie. W ofercie sklepu online znajdziesz pasujące do wielkości łazienek w Twoim pensjonacie dozowniki, co ułatwi Ci sprzątanie, a gościom mycie rąk.
Zdjęcie główne: elements.envato.com – RossHelen